Veelgestelde vragen

We hebben de meest gestelde vragen en antwoorden voor u op een rij gezet. Staat uw vraag er niet tussen? Maak dan gebruik van onze terugbelservice. Wij nemen binnen één dag contact met u op om uw vraag te beantwoorden. Uw Princess Roses Team

 

Is er een minimale bestelhoeveelheid?

Ja, de minimale bestelhoeveelheid bedraagt 120 rozen, ongeacht soort of lengte.

Hoe kan ik een bestelling ongedaan maken?

Als u een bestelling ongedaan wilt maken, kunt u ons tot maximaal één uur na uw bestelling een korte e-mail sturen. Voor het annuleren van bestellingen die de volgende dag geleverd moeten worden, kunt u ons tot maximaal één uur na bestelling bellen: +31713612648.

Wat gebeurt er als de bloemen niet tijdig of beschadigd aankomen?

Helaas kan er wel eens wat misgaan. Laat het ons direct weten als de bloemen ondanks het juiste afleveradres niet, niet tijdig of beschadigd zijn aangekomen. Wij zoeken uit wat er gebeurd is en restitueren in geval terechte reclamatie de volledige koopprijs. Kijk voor verdere informatie in onze algemene leveringsvoorwaarden.

Komen er behalve de opgegeven prijs in de webshop nog andere kosten bij?

Nee. Alle onze prijzen zijn totaalprijzen, er komen voor u geen extra kosten bij. 

Hoe veilig is de gegevensoverdracht

Uw adres en bankgegevens, maar ook de overige vertrouwelijke informatie, worden versleuteld conform het SSL-protocol.

Kan ik een tijd afspreken hoe laat mijn goederen worden bezorgd?

Helaas kunnen wij het exacte tijdstip van aflevering niet bepalen. Uw levering wordt per expresse verzonden en meestal uiterlijk 12.00 uur afgeleverd. 

Moet ik extra verzendkosten betalen?

Nee, de genoemde productprijzen in de webshop zijn franco huis, dus inclusief bezorgkosten.